lørdag 17. desember 2011

Nostalgi i rammer


Noe jeg har merket meg etter å ha fått to herlige unger er at dagene har fått lange bein å gå på - rutiner, planlegging, ærender og alt annet som hører til i en herlig småbarnsperiode gjør at dagene alltid er noen timer for korte.

Min mormors generasjon er så flinke til å gjerne komme 5 minutter før en avtale, sette seg ned med en kaffe, slå av en ekstra prat med ukjente - rett og slett gripe øyeblikkene i hverdagen. I inspirasjonens ånd har vi derfor en god gammeldags bildevegg i gangen..hver dag går jeg forbi veggen, minnet på å nyte øyeblikkene en gang til.

Rammene er kjøpt ulike steder, men hovedrammer fra Ikea og Living. Vi har hvite gulvlister og børstet stål i trappen. Jeg har derfor valgt å bruke samme rammer i 3 ulike størrelser i eggehvit og børstet stål som skaper balanse og ryddighet i gangen selv om veggen er dominerende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar