mandag 8. august 2011

Tilbake til hverdagen


Et kamera fullt av minner fra sommerens bedagelige ferie er tatt med hjem. Barn som leker, krabbefisking fra trebrygga, varme sommerkvelder med vindpust gjennom håret - bølgeskvulp, skattejakt etter kantareller og opera på den eneste lille lokale uteserveringen. Minnene er mange og har gitt utgangspunktet for å kunne drømme seg tilbake nå som hverdagen har meldt sin ankomst igjen.

Jeg har fått laget endel håndarbeid i løpet av juli - merkelappene og visittkortene som jeg bestilte før måneden har også kommet. Jeg bestilte mine gjennom www.vistaprint.no. Jeg laget dem klar og ventet noen dager før de passende tilbudene kom i mailboksen min. De er temmelig pågående med reklamen, så om du er litt taktisk kan du fort komme godt ut av handelen på det du skulle trenge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar