mandag 16. mai 2011

Gleden med å dele

Prøve og feile har alltid vært en stor del av min personlighet..dog har jeg de senere årene lært at en kan komme et stykke på vei med å høre på gode råd og formaninger fra andre. Når det kommer til sistnevnte har jeg vel allikevel en formening om at jeg alltid kan ha en bedre eller lettere måte å gjøre ting på..og stort sett så har jeg rett i det, merkelig nok. Eller, for meg selv ihvertfall.

Jeg liker at ting ser pene ut - og enda bedre er det om en har laget/fikset det selv. "Pene puter trenger ikke koste skjorta" - Fremste puten på bildet her har jeg sydd av restestoff kjøpt på Stoff og Stil i Kristiansand. 21 kr og nok til to puter. Glassknappen er sprettet av en gammel genser fra i fjor. Et eksempel på hva bloggen her kommer til å by på - og hvordan du kan gjøre det selv.


Om du er litt som meg som liker å plukke opp litt hverdagstips som "god husmor" og tilpasse dem etter eget behov, så tror jeg du kommer til å ha glede av å følge bloggen min i tiden fremover.

Ha en fortsatt fin kveld og ikke minst 17.maifeiring i morgen. Her er bunaden til eldstejenta lagt opp, bunadskjortene strøket til jentene og dressen klar for morgendagen.

mvh Kjersti

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Her inne kommer jeg nok til å bruke mere tid. Skal snart på jobb. Siste arbeidsdag før ferien. Etter ferien håper jeg å kunne komme med litt flere innlegg i egen blogg. Spennende dette at du har flere grupperinger her inne. Jeg har mye å lære! :-)

    SvarSlett