tirsdag 14. juni 2011

Perlehav

Små, pastellfargede perler satt sammen for å skape et fint smykke til håndleddet. Det er fascinerende hvor mange valg en tar for å skape et uttrykk - valg i farge, glans, fasong og  størrelse. Rot satt i system - noe av det kjekkeste som finnes om jeg får bestemme.

Jeg synes det er spennende når smykkene blir til etterhvert som jeg lager dem. Det er sjelden jeg lager to like.

Som nevnt tidligere i et innlegg, så lager jeg stort sett ting som er beregnet til barna mine eller i min omgangskrets. Jeg har dog kommet frem til at det er på tide å komme litt ut av "skapet" med håndarbeidet mitt, så jeg legger opp til å lage endel fremover for salg nærmere høsten - min første stand på messe. Jeg har alltid drømt om å ha en liten håndarbeidsbutikk og en kommer langt med å starte i det små. Jeg har lagt til en fane i toppen merket nettbutikk - denne vil bli jobbet med etterhvert, men foreløpig finnes kontaktinformasjon her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar