fredag 10. juni 2011

Tom for støvsugerposer

Hvor ofte har en vel ikke ønsket at støvsugerposer var elastiske? Med plass til bare liiiitt til siden en glemte å kjøpe nye poser etter sist gang en brukte støvsugeren og den var full? Det har jeg. Jeg kan til og med innrømme at jeg har halvtømt en pose i latskapens mangel på nye poser. Det er i grunn rart det der - støvsugerposer er forbruksvarer som alt annet, men allikevel kjøper jeg bare en pakke når jeg en gang er på en elektronikkbutikk. Om mannen tar turen innom for en ny duppedings, kan du være rimelig sikker på at det ikke er støvsugerposer som ligger øverst i bakhodet.
Går ut fra at det ikke bare er jeg som ender opp med å reise til en elektronikkbutikk, kun i det ærend om å faktisk kjøpe støvsugerposer. MEN - hvorfor bruke tid og penger på dette, når en kan gjøre alt hjemmefra på nett?

Skal du kjøpe en pose, lønner det seg å handle den her. 69 kr pakken og kun 30 kr i frakt. Du får også litt rabatt om du kjøper flere pakker.
Her er pakkene rimeligere, 35kr pakken, men de tar 68 kr i frakt - så her bør du kjøpe flere om det skal lønne seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar